קורות חיים לאדמיניסטרציה



מנהל/ת משרד או משרת בק אופיס?

מנהל/ת משרד או משרת בק אופיס?

תחום המזכירות והאדמיניסטרציה כולל מגוון רחב של תפקידים, וזאת משום שאנשי אדמיניסטרציה משתלבים בכל ענפי המשק. אנשי אדמיניסטרציה ממלאים בין היתר תפקידים כמו מנהל/ת משרד, פקיד/ה, מנהל/ת אדמיניסטרטיבית או מתן שירותי בק אופיס. לכן חשוב מאוד להבהיר בקורות החיים את אופי הניסיון הספציפי שצברנו כמועמדים, ולהיות מדויקים בתיאורו ככל הניתן. חשוב לפרט על אופי התפקיד ולציין מה הוא כלל, האם ניהול יומן או יומנים? עבודה מול ספקים? סיכום פגישות ופרוטוקולים? בכל חברה תפקידי האדמיניסטרציה כוללים תחומי אחריות שונים וחשוב ששום מיומנות שלנו מניסיון העבר לא תתפספס.

במחיר 59 ש"ח בלבד
יהיו לך קורות חיים מרשימים.
לא אהבת? לא שילמת!

  • לא אהבת? לא שילמת! ממש ככה.
  • כתיבת קורות חיים בקלות ובמהירות!
  • עיצובים עדינים בצבעים מתאימים,
  • הם היתרון שלך על פני המתחרים!

במחיר 59 ש"ח בלבד
יהיו לך קורות חיים מרשימים.
לא אהבת? לא שילמת!

מה לעשות כשאין ניסיון?

מה לעשות כשאין ניסיון?

למי שנמצא עדיין בתחילת דרכו בתחום, חשוב כמובן לציין כל הכשרה מקצועית רלוונטית, קורס, תואר או לימודי תעודה. בנוסף לכך, להדגיש את התכונות והכישורים שהופכים אותנו למתאימים לתחום. באדמיניסטרציה תכונות חשובות הן סדר וארגון, יסודיות, הגדלת ראש, יחסי אנוש טובים וחריצות. אם במסגרת תפקידים שמילאנו בעבר, גם אם לא היו בתחום האדמיניסטרציה, הפגנו תכונות אלה כדאי לציין אותם כחלק מהניסיון התעסוקתי שלנו. בנוסף, אפשר בהקדמה קצרה לקורות החיים לתאר אילו מן עובדים אנחנו ומה השאיפה שלנו במשרה זו. גם ניסיון מהשירות הצבאי יכול להיות רלוונטי. במסגרת הרבה תפקידים שאינם קרביים או בשטח אנחנו מתנסים בעבודה משרדית, וניסיון זה יכול להעיד על הסדר והארגון שלנו. או לחלופין, אם סיפקנו שירותי רווחה לחיילים ביחידה עובדה זו יכולה להעיד על יחסי האנוש הטובים שלנו.
מה עוד להוסיף?

מה עוד להוסיף?

מעבר לניסיון ולתעסוקה ישנם כישורים נוספים שכדאי לציין בקורות חיים לאדמיניסטרציה. קודם כל, כדאי לציין מידת השליטה במחשבים ולציין עם אילו תוכנות יש לנו הכרות. החל מתוכנות אופיס, לתוכנות מקצועיות המשמשות עובדי אדמיניסטרציה וכל תוכנה אחרת שיכולה להיות רלוונטית. בנוסף, אם ניחנתם ביכולת למידה מהירה וחוש טכני, כדאי לציין זאת. אם יש לכם שליטה בשפות נוספות ציינו זאת. שליטה בשפה נוספת יכולה להקל על העבודה בתוך המשרד, או עם גורמים חיצוניים. אם השליטה בשפה היא ברמה שמאפשרת התנסחות רשמית בה, על אחת כמה וכמה. בנוסף, כדאי לציין כמה תכונות אופי דומיננטיות שמשפיעות על אופן העבודה שלכם כמו יוזמה, שקדנות, קשרי אנוש טובים וכו'.