קורות חיים לשירות לקוחות



האם מתאים לי לעבוד בתחום שירות הלקוחות?

האם מתאים לי לעבוד בתחום שירות הלקוחות?

נציגי שירות הם הפנים של החברה בעיניי הלקוחות, לכן חברות רבות מבינות את החשיבות שבבחירת נציגי שירות טובים ובהכשרתם המקיפה. אם אתם מתעניינים במשרה של שירות לקוחות אתם בוודאי אוהבים אנשים ותמיד נהנים לעזור לזולת, ואלו הן אכן תכונות חשובות מאוד לכל נציג שירות לקוחות מוצלח. אם כן, כשאתם מגישים את מועמדותכם לעבודה כזו אל תשכחו להדגיש את יכולתכם להביא תכונות אלה לידי ביטוי, כי אין דבר נחמד יותר מלדבר עם נציג שירות לקוחות שנהנה מעבודתו.

כמובן שמלבד אהבת אנוש חשוב להציג בפני המעסיק ניסיון ומיומנויות רלוונטיים. אז מה כותבים בקורות חיים של נציג/ת שירות לקוחות?

מנוע קורות חיים שנותן לך יתרון על המתחרים! הכי מקצועי ונוח לשימוש.

  • למה ניב רווח מציע את המוצר הזה בחינם?
  • כתיבת קורות חיים בקלות ובמהירות,
  • עיצובים עדינים בצבעים מתאימים,
  • הם היתרון שלך על פני המתחרים!

מנוע קורות חיים שנותן לך יתרון על המתחרים! הכי מקצועי ונוח לשימוש.

עם העבודה מגיעים הידע והניסיון

עם העבודה מגיעים הידע והניסיון

שירות לקוחות מקצועי ואדיב הוא בעיקר מיומנות שנרכשת תוך כדי העבודה. אם כן, ככל שאתם נציגי שירות ותיקים ומנוסים יותר, כך עולה יתרונכם היחסי על פני מועמדים אחרים. זאת כיוון שההנחה היא שככל שעבדתם בתחום זמן רב יותר, כך רכשתם יותר מיומנויות חדשות ושיפרתם יותר את הקיימות. לדוגמא – לנציג שירות ותיק יש יכולות תקשורת והקשבה פעילה טובות יותר מאשר לנציג שירות בלתי מנוסה.

בשל כך חשוב מאוד שתדגישו ותבליטו כמה שיותר את ניסיונכם התעסוקתי בתחום. פרטו לגבי כל משרה את יישומי המחשב שאיתם עבדתם (כמו פריוריטי, אקסל, וורד, אאוטלוק וכו'), את הנושאים בהם נתתם שירות (תמיכה טכנית, שימור לקוחות, מתן מידע, ביצוע פעולות וכו'), הצלחות מקצועיות, תחומי אחריות, יוזמות שלקחתם במהלך העבודה ומיומנויות "צד" שונות שהבאתם לידי ביטוי במהלך העבודה כגון: שליטה בשפות זרות, תפקוד תחת לחץ ועבודה מול כמה ממשקים במקביל.

כמו כן, הבלטת תכונות האופי המתאימות עשויה להוסיף לכם "נקודות זכות" ולאפשר למעסיק/ה הפוטנציאלי/ת להכיר אתכם ולזהות את הערך המוסף שאתם יכולים להביא לעבודה. אז אם אתם שירותיים, אדיבים וסבלניים כדאי להזכיר זאת.
ומה אם אין לי ניסיון תעסוקתי בתחום?

ומה אם אין לי ניסיון תעסוקתי בתחום?

לא נורא! חברות רבות מעבירות את כלל העובדים החדשים (גם את המנוסים וגם את אלה שלא) הכשרה מקיפה שמקנה להם את כל הידע המקצועי הדרוש לעבודתם, כמו גם מיומנויות בסיסיות. כלומר, אם תרצו להתקבל למשרת שירות לקוחות בחברת תקשורת X, היא תלמד אתכם את כל מה שאתם צריכים לדעת עליה ועל המוצרים שהיא מציעה על מנת שתהיו בקיאים בכל המידע ותוכלו לסייע ללקוחות על הצד הטוב ביותר. בנוסף, היא תקנה לכם את המיומנויות שנחוצות לכם כנציגיה – שימוש בישומי מחשב, כישורי משא ומתן, תיעדוף, שיטות מכירה (במידה ויש למשרה פן מכירתי) ועוד.

דרך נוספת להתגבר על מכשול חוסר הניסיון הוא לכתוב בקורות החיים על ניסיון תעסוקתי שיש לכם בתחומים אחרים, כאשר רצוי לבחור בתחומים בעלי מאפיינים חופפים לתחום שירות הלקוחות. דוגמא מצוינת לכך היא ניסיון במלצרות – אמנם זוהי אינה משרת שירות לקוחות בהגדרתה, אך היא ללא ספק דורשת תכונות אופי ומיומנויות דומות לאלה שנדרשות בתחום שירות הלקוחות: שירותיות, סבלנות, עבודה תחת לחץ, עבודה מול כמה גורמים במקביל (צוות המטבח, צוות הבר, הלקוחות, שאר המלצרים) ועוד. בדומה לכך, גם תחום המכירות, למשל, חופף במידה מסוימת לשירות הלקוחות.

כמו כן, אל תשכחו להבליט את תכונות שמאפיינות אתכם ויכולות לשדר למעסיק שאתם המועמדים המתאימים למשרה גם אם אין לכם ניסיון תעסוקתי. הפגינו את הנתונים הבסיסיים שיעזרו לכם לצבור את הידע והניסיון ההכרחיים לעבודה בצורה טובה ויעילה כמו: יכולת למידה עצמית, קליטה מהירה, ביטחון עצמי, רצון ללמוד, מוטיבציה, יסודיות וכיו''ב.